I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 2, 2010

Kenangan Aidilfitri Edit

Assalamualaikum...

Salam sejahtera kepada sahabat semua yang sudi membaca blog ini. Saya hanya ingin berkongsi dengan para pembaca dengan kenangan di Aidilfitri saya bersama keluarga. Dengan adanya foto yang telah berjaya saya tangkap menggunakan kamera kompak saya berjenama Samsung jenis ES65, saya telah meng'edit' gambar-gambar yang terpilih berdasarkan suasana ketika berlakunya hari yang meriah tersebut. 

Sebenarnya, saya tiba-tiba terasa untuk meng'edit' gambar-gambar ini untuk dijadikan kenangan masa lalu. Bukan sahaja untuk saya, malah untuk ahli keluarga yang lain juga. Ia juga boleh dijadikan kenanganuntuk tatapan anak dan cucu saya suatu ketika nanti...Insya-Allah...


Aidilfitri 2008




Aidilfitri 2009




Aidilfitri 2010

Sekian sahaja perkongsian saya di sini. Terima kasih kepada anda kerana sudi menjengok ke blog kami yang tidak seberapanya ini. Diharap sebarang komen boleh anda lontarkan kepada kami supaya kami boleh meningkatkan lagi mutu dan kualiti hasil foto yang kami siarkan di post-post yang telah, sedang dan akan disiarkan.


Ikhlas daripada

Mohd Nur Syufaat Bin Jamiran
HM Production

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklaneka...(",)