I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 18, 2011

Balik Kampung [14 April 2011]

Assalamualaikum w.b.t.

Saya telah pulang ke kampung baru-baru ini untuk bercuti beberapa hari pada hari Khamis 14 April 2011. Kampung saya ialah Kampung Parit Haji Ali yang terletak berhampiran dengan Pekan Parit Raja, Batu Pahat. Sebenarnya saya pulang ke kampung adalah disebabkan oleh Sambutan Aniversary Abah & Mak yang ke-28. Memang teruja masa tu. Hehehe. Sempena saya balik ke kampung, ada lah aktiviti yang bagi saya BERFAEDAH yang telah saya jalankan. Hehehe. Aktiviti tersebut tak lain dan tak bukan ialah TANGKAP GAMBAR. Maklumlah, memang hobi saya. Hmm, apepon, meh saya tunjukkan gambar yang telah saya snap di BELAKANG RUMAH saya...Kat kebun jer...












Sekian sajalah untuk kali ini dan saat ini. Semoga gambar yang telah saya kongsikan ini memberi sedikit ILHAM dan IDEA untuk kita sama-sama sebagai manusia berkarya di samping mengingati kebesaran dan keesaan ALLAH S.W.T.


Salam Hormat

Mohd Nur Syufaat
MNSJ Photography
Antropologi dan Sosiologi
Universiti Kebangsaan Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklaneka...(",)