I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 1, 2011

Monyet Tangkapan Keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua.
Kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda koleksi foto yang ada pada saya.
Foto di bawah ini telah ditangkap oleh adik saya ketika dia
sedang bercuti semester yang lalu.

Sejak dua menjak ini, kecurian kelapa muda di kawasan rumah saya
semakin menjadi-jadi.
Keputusan telah dibuat dan akhirnya, kami memasang 'jerangkap' untuk
menangkap sang pencuri tersebut.
Dan akhirnya...
Inilah hasil tangkapan tersebut...







Setelah 5 jam dikurung, kami akhirnya melepaskannya di kawasan
yang agak berjauhan dari rumah saya.
Sebelum itu, kami sembur dulu bahagian belakangnya,
sebagai penanda sekiranya 'dia' datang sekali lagi.

Jadi itulah kisah foto yang saya kongsikan kali ini.

Sekian, Terima kasih...


Disediakan oleh :

Mohd Nur Syufaat Bin Jamiran
Antropologi dan Sosiologi
Universiti Kebangsaan Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklaneka...(",)